مسابقات قوی ترین مردان ایران در كیش برگزار می شود
نوشته شده توسط : zwembril

'فرامرز خودنگاه' روز جمعه در گفت و گو اختصاصی با ایرنا، افزود: در مسابقات امسال به نسبت سال های گذشته، تعداد شركت كنندگان كمتر شده و تعداد برنامه ها هم از لحاظ كمی و كیفی افزایش یافته است.

وی ادامه داد: برای سومین مرتبه در جزیره كیش حضور دارم و انصافا این جزیره در مقایسه با دفعات قبل كه آمدم خیلی بهتر شده است.

خودنگاه با اشاره به برخی از شنیده ها كه مبنی بر تعطیلی این بازی ها به دلیل مرگ مرحوم 'روح الله داداشی' است، تصریح كرد: این فقط یك شایعه است و باتوجه به اینكه این ورزش یكی از پرطرفدار ترین ورزش های دنیاست دلیلی برای تعطیلی این مسابقات وجود ندارد.

به گفته داور مسابقات قویترین مردان ایران، این بازی ها تا 23 اسفند ماه در كیش ادامه دارد و در ایام نوروز روی آنتن می رود و ما از این طریق میهمان خانه همه ایرانی های عزیز خواهیم بود.

خودنگاه در پایان از حضور مردم در پای صندوق های رای نیز تشكر و تقدیر كرد و گفت: حضور باشكوه و میلیونی مردم ایران در صحنه انتخابات نشان از سطح شعور بالای مردم دارد و مردم نشان دادند كه هر وقت به آنها نیاز است در صحنه حضور دارند و باید گفت كه قویترین مردان ایران همین مردم باغیرت و مومن هستند.ك/3

1234/668/681





:: برچسب‌ها: ظروف چینی , کریسمس , برف ,
:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: